Friday, September 29, 2006

Vilken djungel....

Jag har ju bestämt mig för att göra en blogg jag med. Men det är ju en djungel. Finns ju massor av sidor att välja mellan. Men nu valde jag denna. Katarinas blogg såg jättebra ut och hon hade ju sin här - men hennes är lite mer avancerad - har inte kommit så långt än med min. Men det får jag fixa sen när jag har lite mer tid.

Tid - inte något jag har i överflöd direkt. All ens tid som inte är inplanerad(vilket jag i och för sig är väldigt bra på - planera in alltså) går för det mesta åt till Theo och Tomas. Det är jättemysigt och det som jag oftast vill mets hela tiden, men den där tiden som man kan ägna OSTÖRT åt något eget fritidsintresse osv, den tiden är det ont om. Sitter man vid datorn blir Theo "arg" och börjar gnälla för att man inte ger honom uppmärksamhet även om Tomas är där. Men jag ska inte klaga - jag har det väldigt bra egentligen. Den kärleken man får från ett barn överträffar allt :-) Låter som en klycha- men så är det bara :-)

Ska gå o få tillbaka min tenta nu - usch! Tror inte att det gick så bra.... tyvärr. Men vi får se!
Tjingeling

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home