Saturday, September 30, 2006

Längtar till ikväll...

Ska ut ikväll med Idha och Julia. Ska bli så kul!! Man uppskattar det kasnke mer nu när man fått barn, men jag skulle nog tyckt det varit minst lika kul innan -tror det iallafall.

Igår var jag på healingföreläsning med Rebecca från Barbara Brennans Healingskola i USA. Jätteintressant! Visserligen har jagläst mycket om detta innan och hållit på lite med Healing osv. Men hon var grymt bra! Väldigt intressant att lyssna på och hon förklarade allt väldigt bra - om hur vårt beteende, tankar, agerande osv hänger ihop med vår kropp, hur vi mår och vart vi är på väg i livet. Jag har kommit bort från allt detta när jag fått barn o så, men nu tror jag att jag fått lite ny inspiration igen :-) Jag fick för övrigt godkänd på min tenta så jag är jättenöjd!




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home