Monday, October 02, 2006

Man orkar inte festa som förr längre

Efter en jättekul utekväll med Idha och Julia på Caféet, så låg man helt däckad hela söndagen - inte van vid det rikigt. Längesen jag mådde så dåligt! Idhas fel... eller lite iallafall :-) Hon bara hällde på vin i glasen hela tiden. Bag-in-box är farligt - man har ingen koll på hur mycket man får i sig. Men kul hade vi iallafall! Man märker att man blivit äldre när de flesta på Caféet är yngre än sig själv - eller så är det bara så att caféet har blivit ett ställe där det nu för tiden är mycket yngre folk.

Idag ska jag köpa en bärbar dator. En djungel de med.. jag kan ju nästan inge alls om datorer om vad man ska köpa och pris etc. Men nu har jag hittat en som verkar bra. Tack för alla inlägg som jag fått hittills - Roligt att läsa!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej gums, undrar om du vill gå på Beach party me mig på Fredag i Hammarby Sjöstad?
Hör av dig snarast i så fall!
Kramizzz/ Linda

2:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Suss!

Så det var mitt fel att du drack ;-). Hihihi! Japp det var superkul o gå ut o partaja med dig o Julia.

Vi hörs i veckan!

Kram Idha

4:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home