Monday, September 03, 2007

Update sen sist jag skrev

Ja, så drar jobbet igång på allvar och man hinner inte riktigt med att blogga. Jättekul att det händer mycket på dagarna - men ibland går tiden lite väl fort. Men dem säger ju att det gör det när man har kul - och jag jobbar med ett bra gäng på söderkontoret och har roliga arbetsuppgifter och får träffa många intressanta människor. Så man ska väl inte klaga :-) I helgen (tors-lörd) var vi på en kick-off/bonus-resa till Gotland också. Verkligen drag! Dock glömde jag kameran, men kul var det iallafall (även om jag var lite dålig på fredagen med jätteont i halsen och säkert lite feber).

Sen sist har jag hunnit vara i London och hälsa på min syster Linda och hennes sambo Ryan. Jättekul! Förutom shopping och lite pubbesök så träffade vi även Ryans föräldrar. De bodde i värsta lyxområdet och huset var grymt fint. Men de var verkligen "down to earth" och hur sköna som helst. Theo blev halvt förälskad i deras lilla Jack Russel - men höll sig ändå på en viss distans och ville gärna att mamma, mormor och pappa skulle vara med och se på "vov-vov" tillsammans med honom. Här är en bild på Linda och Ryan när de hälsade på oss förra våren.


Sen har jag jag fyllt 27 också den 24 augusti. Tänkte först bara sitta hemma o kolla på DVD då Tomas var på Kick-off. Men Sarah lyckades ganska lätt övertyga mig om att vi skulle ha tjejkväll hemma hos mig. Verkligen jättetrevligt! Tack alla mina vänner för era sms, telefonsamtal, inlägg på bloggar och presenter :-) Var inte rikigt beredd på att folk skulle komma ihåg.

Sen har vi haft kräftskiva ute hos Sophie och Jonas också förra veckan - trevligt och gott! De bor så himla mysigt till med närhet till vattnet i Saltis. Så man börjar ju fundera ytterligare på att flytta- vilket vi har tänkt på hur länge som helst....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis i efterskott! hopas du har det bra. massor av kramar /janet

12:42 AM  
Blogger Idha said...

Hey Susselino!

Hur mås det?

Nu var det länge sedan vi hördes!

Såg att du oxå hittat till Facebook nu! Det är en epedimi!

Kram

9:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home