Friday, July 13, 2007

Hängt i parken och träffat vänner

Snart bär det av till Gryts skärgård ( ca 20-25 mil söderut vid kusten- halvägs till Kalmar) tillsammans med Martin o jossan o alla barnen. Ska bli jättekul! Berättar mer sen när jag kommer hem om hur det varit. Så nu börjar min tredje semester vecka lida mot sitt slut. Vad har hänt? Har träffat Sara i veckan- väldigt trevligt! Var längesen vi sågs- typ ett år sedan. Men nu är hon åter tillbaka i New York - men hon kommer hem i augusti och kanske även kommer plugga här i sverige ett år. Man får se :-) Här är ett kort från New York för några år sedan.














Har även träffat Fathia - var mysigt och trevligt! Även längesen vi sågs. Sedan har jag mest hängt i parken med Theo och träffat Carro o Saga, Anneli och Noel och i måndags även Jenny och Axel. Rätt kul faktiskt nu när det var ett tag sen man var mammaledig. Jag verkligen njuter av dessa veckors semster- men det går för fort! mette ringde idag också och var o hälsade på från London. Hade vart kul o ses- men vi åker ju imorgon- Dock ska vi till London den 15 augusti så då kanske man hinner ses.

Jag o Tomas har seriösa funderingar på att äntligen hälsa på Helene och Magnus i Paris till hösten en kort helg fredag-söndag (dock utan Theo- han får isåfall vara hemma hos mor eller farföräldrarna). Jag skulle även vilja åka till New York om Sara är kvar - Linda och jag kanske borde åka dit en långweekend själva utan grabbarna isåfall? :-) Skulle ju vara kul - får höra med Linda vad hon tycker.


Nu ska jag ta ett glas vin med Tomas och bara mysa och planera lite matinköp och packning inför morgondagen. Tjolahej!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tjolahej på dig med!
Jag hade gärna hängt med till NYC om jag varit hemma och haft pengar! Hälsa Sarah så mkt!

Kul att du uppdaterar bloggen så mkt nu! Kul oxå med alla resor planerade...London...Paris... Själv tycker jag att Paris är underbart så jag tycker definitivt att ni ska ta er en tripp dit i höst.

Nä, dax att svepa min Bacardi Breezer och dra ut på stan´.
Kram kram Idster

8:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oj oj oj... har far man hora ;-) Jag tycker defenitivt att ni ska komma och halsa pa i host. Kanske ar bast som du sager att lamna Theo hemma eftersom vi formodligen kommer bo i var nya lagenhet da och den ar ju inte sa "barnvanlig".

See ya soon...

Kram,
Helene

6:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home