Sunday, July 08, 2007

Två veckor av semestern och två till att njuta av

Nu har jag haft två veckors semester och har två kvar - det har varit urhärligt! Haft en helt underbar semester uppe i Härnösand hos mina föräldrar med Theo och Tomas och min syster Linda som var hemma från London. Vi firade midsommar där och sedan var jag kvar där i ca 2 veckor. Det var sol nästan hela hela tiden! :-)
Tomas åkte på onsdagen - så han var ifrån Theo i nästan en vecka då han var tvungen att jobba- ganska jobbigt för honom, men desto mysigare när vi kom hem igen till Stockholm- han fick lång, lång kram av Theo som var glad att se pappa igen. Jag hade inte tillgång till internet däruppe då datorn var sönder, så jag har inte kunnat blogga något även om tiden funnits.

Lägger upp lite kort här på Katarina och Robert som vi var med en del. Fiske och fest :-) Det var jättekul att träffa dem. Jag saknar verkligen Katarina - synd att vi inte bor närmare varandra! Hon är en av de mest kreativa och företagsamma människor som jag känner och en grymt snäll och go tjej!
Här ser ni också lite kort från "Playan" smitingen uppe i Härnösand där vi njöt av sol och bad - eller nej - det var ganska mycket för kallt för att bada- snacka om att man blivit en badkruka - hade jag varit 10-15 år yngre hade jag hoppat i. Tomas fick se den(stranden) första gången för två år sedan och var väldigt förvånad över att han inte hade fått se den innan. Men man blir väl lite hemmablind och tänker inte på hur fint det är :-)


Här är några kort på Theo hemma hos mina föräldrar. Han älskade "morfars" stora gräsklippare men även hans stora traktor, som jag tyvärr glömde bort att ta kort på. Vi har alltid haft en liten sandstrand nere vid sjön, men nu har äder änstligen kommit ett lastbilsflak med sand för påfyllning- blev jättebra! Uppskattas både av Theo, mig och musslorna !?!
























I helgen hade vi grillning med Jenny, Rickard och Anneli och deras barn Axel och Noel också. Grymt god mat och en kul kväll! Jag är väl dock inte den bästa förloraren när jag och Tomas är i olika lag- jag blir lite för sur kanske när jag förlorar mot honom- något jag måste börja jobba på :-). Här kommer iallafall lite kort därifrån.


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej hopp! Vad kul att få se en massa bilder och att ni har haft/har en mysig semester! Det ser fint ut där uppe i Härnösand. Theo ser verkligen stor ut, särskilt när han sitter vid traktorn, synd att jag inte han se honom när jag var hemma. Jasså, du är en dålig förlorare? Det hade jag ingen aaaaning om ;-). Hoppas ni får en lika skön semester de två sista veckorna.
Stor kram, idster

12:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ps Glöm inte o maila kontonumret :-).

12:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home