Sunday, October 08, 2006

Idag lyser solen igen :-)
Har precis varit ute på en promenad med mamma, pappa o Theo längs vattnet här på söder. Som jag skrivit förr- man blir pigg av att vara ute o promenera - helst när det är fint väder som idag. Här kan ni se några bilder från idagpå Theo o mig - mamsen o papsen vägrar vara med på bild. Man får nästan vara paparazzi om man ska få något kort på dem där de inte gör nån grimas eller täcker för ansiktet :-)

Theo min älskling älskar att åka vagn, vilket han inte gjorde i våras, men nu går det bra. Han kan stå själv nu också utan stöd i typ 5-10 sekunder. Jättekul! Han blir så stolt när man berömmer honom! Snart kommer min andra älskling hem från sin fiskeresa. Han kör båten hem från furusund tillsammans med två andra kompisar - hoppas att det gott bra- det blåser ju en del idag. Nu ska jag göra lite Tacos(hur gott som helst) o umgås med mina föräldrar innan de åker hem imorgon. Tjingeling!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad härligt det ser ut! Ser ut som ni haft en mysig helg! Kram Idha PS Du får guida mig sedan hur man lägger upp en bild under sin personliga beskrivning. Vi kom ju aldrig så långt när du skulle visa förra lördagen :-)

9:13 AM  
Blogger Katarina said...

Hej beautiful girl! Fina bilder! Du, jag har startat en insamling på min blogg mot bröstcancer, gå in och kika (banner i högerspalten) och ge ett bidrag, litet som stort, allt är bra, tipsa gärna dem du känner att skänka en slant!

Kram!

2:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tjohooo va mysigt! Älskar den lilla promenaden längs vattnet vid söder såååå mys. Snart kommer jag traska runt där :0)
Nåt jättekul är att Henna och Carro och lilla Nellie ska flytta till Hornstull så vi kommer typ va grannar :0)
Ses på Lördag!
KRAM
PS Har uppdaterat min blogg lite, stylat om den ;0)
/Linda

11:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home