Thursday, December 07, 2006

Nyss hemkommen från en vecka i London
Jag, Tomas, Theo och min mamma har haft en jätteskön vecka i London. Åkte förra onsdagen och kom hem i tisdags kväll. Första flygningen för Theo och det gick över förväntan. Jag var så himla nervös innan att Theo skulle få jätteont i örnonen, att han skulle skrika hela resan osv- men det gick hur bra som helst! Han verkade mest tycka att det var roligt. Så vid hemresan var jag mycket lugnare.
Min syster bor i London(Luton) tillsammans med sin pojkvän Ryan sen nått år tillbaka, så det var väldigt trevligt o mysigt att hälsa på o få umgås lite. Som tur var bor de i en trea - annars skulle inte alla fått plats :-) Blev väl mest shopping (blir lätt så i en storstad ha,ha!), men på lördag och söndag fick jag och Tomas barnvakt av min mamma o syster. Det var verkligen superhärligt! Bodde på hotell inne i London, träffade Mette och gick ut o åt(vi hade jättekul!). Mer sånt till småbarnsföräldrar! Men som vanligt var det lika mysigt att få se sin bebis igen på söndageftermiddag - man längtar ju en del också när man är borta från honom. Nedan ser ni lite kort från vår Londonresa.



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Suss!

Skojig resa ni verkar ha haft! Skont att komma ivag lite fran vardagen och innan du ska borja jobba. Theo ar lika sot som vanligt... Skont att det gick bra o flyga. Bra att testa forsta gangen med en lite kortare flygning kanske innan ni ger er pa en langre.

Maila mig garna (eller skriv i bloggen) om hur det gar med uppsats, jobb mm. Saknar dig!

Kram Idster

PS Vill inte verka tjatig men har du kvar numret till maklaren (Rogers bror undrar)

9:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home