Friday, November 17, 2006

Borde inte "blogga" nu :-)
Borde väl egentligen inte sitta o skriva på min blogg nu- borde skriva uppsats. Men en 10 minuters paus måste man ju få ta ibland. Så vad har hänt sen jag skrev sist? Det var ju ett tag sen. Igår var vi hos Tomas mamma på middag o sen åkte vi till Pernilla på kalasfika. Lägger ut en bild med Pernilla och Clara från i fredags när de var hos oss på middag :-)

Jag skriver uppsats för fullt nu- eller för fullt är väl att ta i- jag har iallafall kommit igång. Mycket hänger på när och hur jag får ut mina enkäter till dem jag ska "undersöka" i min uppsats(som handlar om arbetsmiljö inom bemanningsbranchen), men det ligger tyvärr inte i mina händer utan på företaget som jag gör uppsatsen hos.

En intressant grej: Jag sa precis till Helene som också fixat en blogg (vilket är jättekul) att det inte är så svårt att komma på något att skriva- men nu har jag verkligen fått "skrivtorka". Beror på att jag känner mig lite stressad då jag borde skriva uppsats istället :-)

Skriver mer sen efter helgen. Ikväll ska jag till Anneli(som har en son, Noel, som är lika gammal som Theo- fast ikväll blir det barnfritt!) o dricka lite vin- ska bli kul :-)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home