Thursday, November 23, 2006

Jobbar nu, men nästa vecka bär det iväg till London
Jobbar för Manpower idag på Europark i Liljeholmen, liksom igår och också imorgon. Skönt att få in lite extra pengar - kan behövas! För nästa vecka (på onsdag) åker vi till London(Luton) i en vecka och hälsar på min syster Linda och hennes kille. På lördagen ska Tomas och jag ha barnvakt av Linda och mamma(som också följer med) o bo på hotell inne i London, samt gå ut och äta o träffa Mette. Ska bli så kul!!

Jag fick ett mycket trevligt samtal från Manpower igår också. Det var från Manpower Student som ville att jag skulle börja arbeta för dem inne på kontoret som PA/jobbmäklare- och det omgående. Jag blev jätteglad! :-) Jag vill ju hellre arbeta internt för Manpower än att bli uthyrd, även om konsultarbetet också skulle vara kul. Vi ska träffas på måndag och prata lite om hur det skulle kunna se ut eftersom som att jag skriver uppsats nu och gärna vill få färdig den och inte ha den eftersläpandes. Jag ser iallafall framemot att få träffa chefen för avdelningen på måndag och se vad de har att erbjuda.

Annars mår hela min lilla familj hyfsat bra- lite hostiga och förkylda- men annars ok. Tomas fick dock ett litet bryt inatt på Theo. Han hade lite feber o ville inte rikigt komma till ro efter att ha vaknat vid kl 4 (fick veta av Tomas alldeles nyss att hans fjärde framtand nu titta fram så det berodde nog på det). Tomas som är bäst på att bita ihop i vanliga fall, är nog sämst på att bita ihop gällande Theo mitt i natten. Jag som INTE brukar vara så bra på att bita ihop i vanliga fall är mycket bättre på att bita ihop gällande Theo jämfört med Tomas. undra vad det beror på? Nån konstig mammainstinkt kanske? :-) Jag får ta lite hjälp av Katarinas råd på inspirationsbloggen och börja "coacha" Tomas till att få lite tålamod när Theo vaknar mitt i natten o inte vill somna om. Men hur gör man det på bästa sätt? Skriv gärna era tips här! :-)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home