Sunday, October 15, 2006

Avskedsfest för Idha och Roger
Var på Avskedsfest igår för Ida och Roger som åker till Thailand på Tisdag och blir borta i 1 1/2 år. Jättemysig fest och middag blev det på Thairestaurangen Koh Phangan här på söder. Jag kommer sakna Idha masssor!! Men om allt löser sig på ett bra sätt med flytt och sådant för oss så kommer vi nog att åka och hälsa på. Blir det inte nu i vinter så kanske det blir nästa höst eller nått :-) Vore iallafall jättekul att komma o hälsa på. Nedanför ser ni Idha, mig själv, Linda och Julia, på kortet till vänster ser ni Idha och Roger

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heeej Susselino!

Gick in för o kika om du hunnit lägga upp några bilder vilket du hade (det var snabbt, du måste varit pigg imorse!). Stort tack för igår, jag hade jätteskoj. Gick inte så lång tid efter dig. Johnny köpte mig dock en sangsom med lippo så det var bara o vara artig o dricka upp :-). Tror det är den den som gör att jag känner mig lite risig idag. Kommer att sakna dig massor också. Tur att internet finns! Ska bli kul att se alla bilder sen. Kraaaaaaaaaaaaaaam

2:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej sötis & tack för igår.
Du får gärna maila mig bilderna som du tog med din superkamera :0)
KRAMIS

6:14 AM  
Blogger Sussi said...

Hej på er! JA , tack för i lördag! :-) Jättekul! Jag gör en CD-skiva var till er - eller mailar de bästa bilderna. Beror på hur mycket jag hinner. Theo har blivit jätteförkyld och Tomas är råtrött sen kryssningen så jag kanske inte hinner idag.
KRAM/Sussi

3:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home