Thursday, October 12, 2006

Bubbelbad!
Theo plaskade runt som en vilde i badkaret och ännu värre blev det när vi tände "undervattenslampan" i karet och satte på lite lätt "bubbel". Han hade verkligen jätteroligt! Och vi med :-)

En liten reflektion: Var och "halvstor"handlade i morse vid nio på ICA maxi - vad skönt det är att handla på morgonen när det inte är så mycket folk och man är pigg :-) Går mycket fortare också. Är vi både hemma fler gånger då vi måste åka o handla blir det definitiv morgonhandling.

I helgen blir det barnvakt åt Theo hos farmor. Ska på avskedsmiddag för Idha o Roger som åker till Thailand på måndag och blir borta i över ett år. Ska bli superkul att träffas upp i helgen, samtidigt som jag kommer sakna Idha jättemycket! Tomas ska på "jobbkryss" annars hade han följt med också. Men på lördag blir det definitivt mycket lugnare för min del än vad det var för två veckor sedan! Jag ska hämta Theo på söndag förmiddag också så jag måste kunna köra bil :-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha söta Theo ser jättelycklig ut där i badet!
Tänkte på det när du skrev att han tuggade på allt då jag såg en liten flicka i samma ålder tugga som en tok på sin mammas handtag på handväskan i t-banan! Hon bara var tvungen att tugga som en galning på dessa handtag, sååå söt!

12:49 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home