Monday, October 16, 2006

Ett mysigt bad o massor med kramar är nog bra för själen.
Har precis tagit ett bad (först med en plaskgalen Theo ha,ha) ,men sen alldeles ensam med en jättebra tidning som jag inte hunnit läsa. Det är nog inte förrän nu jag kommit helt ner i varv efter gårdagens dubbelpunktering på bilen. Läste precis katarinas inspirationsblogg - stod någonstans där att "det säger mycket om en människa, hur hon/han hanterar dessa tre saker: en regnig dag, borttappat bagage och hoptrasslade julgransljus" :-) Kanske är sant?

Undra om det säger en del om en männsika hur man hanterar extremt oturlig bilpunka? (hade det varit ett hjul hade man ju kunnat fixa det på plats, men nu var det ju oturligt nog två..)
Isåfall är jag en person som har lätt till gråt(sant), blir jättearg -men inte så arg så att jag inte kan skratta åt det (Jo, jag grät lite, var arg och skrattade samtidigt- Theo måste ha undrat vilken tokig mamma han hade), samt så har jag en viss tendens till "katastroftänkande" när jag är uppskärrad -men det brukar lägga sig sen när man börjat ta tag i situationen. Nu ska jag gå o mysa och kramas med Tomas framför Tv:n. Hejsvejs!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home