Wednesday, December 27, 2006

Hemma igen :-)

Nu är jag hemma i Stockholm igen. Har varit skönt att vila upp sig o fira jul med föräldrarna i Härnösand- trots en envis förkylning som vägrar släppa sitt grepp. Det är roligt att träffa gamla kompisar också som Janet, Rosi och Katarina- synd att man träffas så sällan. För det var verkligen jättekul att träffas nu när jag var hemma! :-) Lägger upp lite bilder från jul snart. Nu jobbar jag som inhyrd i receptionen på Martin Ohlsson - ringer för fullt som alltid här. Men det är bara idag och imorgon o det är ändå rätt bra här med trevligt folk o så :-)

På tisdag börjar jag jobba för manpower proffesionals, men som inhyrd internt som kanidatansvarig på manpower student - förhoppningen är ju att senare bli "fast" anställd internt som PA eller liknande. Men det ska bli jättekul! Chefen på Manpower student ringde mig fredagen innan jul o meddelade att de ville att jag skulle börja där nu den 2 januari- o jag blev såklart jätteglad! Sen får vi se vart det blir av det i framtiden...

Theo fyller år på lördag så då blir det kalas. Hans allra första! :-) Tiden går så fort! Han var ju alldeles nyss en bebis! Men han är ju det lite fortfarande också...

Snart nyår också- vad mysigt det ska bli! God mat o lite "lugnt" festande hemma hos jossan o martin (skönt att kunna sova över där o kunna ta med Theo).

Ett boktips för den som känner för lite "personlig utveckling" - "Resan" av Brandon Bays. Mycket bra! Blev inspirerade av Katarina att läsa den. :-)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home