Tuesday, December 19, 2006

I Härnösand och har "jullov"

Hemma i Härnösand sedan i Lördags. Har dock varit lite "sjukt" här. Jag och Tomas har varit lite förkylda och Theo har haft nån form av magsjuka, men det verkar bra nu och ingen av oss andra har fått det. Jätteskönt att vara hemma! Mammas mat, ompyssling och inga saker man behöver göra - jo, uppsatsen,men där är allt strul ändå så enkäten kommer nog inte ut förrän efetr jul. Men man får ta det som det är. Jag kommer ju inte börja jobba förrän tidigast i slutet av Januari som det er ut nu (får "klart" besked om NÄR jag börjar för Manpower proffesionals efter helgerna), så uppsatsen kanske hinner komma lite längre innna jag börjar jobba.

Nu ska jag lägga Theo o sen umgås med mamma, pappa o Tomas.
Skriver mer sen när tid fås. :-)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej gumman!
Sag nyss ditt mail, tack!

LAter mysigt att fira julen hemma i Harnosand :-). sa det blev MP Professionals i alla fall? Var det for att du inte kunde komma loss sa snart som de behovde?

Vi hors pa mailen!

GOD JUL till er allihopa (dig, Tomas o Theo).

Kram

5:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hejsan!

Låter som om ni har det mysigt i härnösand!

Jag har glömt bort att titta på din blogg, men nu ska jag försöka göra det mer.

Ha det jätte bra och en riktig God Jul allihop!

Kramar Pernilla

3:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home