Thursday, December 14, 2006

Jag längtar till jul och morgondagens glöggkväll!

Jag längtar verkligen till jul nu- främst efter att bara få koppla av o va ledig. Åka hem till härnösand o fira jul o bara mysa :-) Imorgon ska jag o Tomas ha glöggkväll med några kompisar till mig, så det ska faktiskt bli mysigt! Just nu skriver jag uppsats. Går trögt. Jag hade feber igårkväll också- så jag är inte helt hundra i kroppen idag. Igår var vi på Tomas mammas dagis o såg på luciatåget som dagisbarnen hade- så söta! Lite kallt dock eftersom att det var utomhus. Nu ska jag gå o äta lunch o sen sätta mig o skriva, skriva, skriva på uppsatsen!

Vill även passa på att skicka en stor julkram till alla mina vänner - KRAM!
Kommer tyvärr inte hinna med julkortsskickande i år men jag gör ett nytt försök nästa år.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heeeeej gumman!
Jag längtar oxå till imorgon ska bli mysigt!
Ska man ha med sig nåt?
Kramis/ Linda

7:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hejsvejs,
Nej inget alls behöver ni ha med er- bara er själva :-) som sagt öppet hus från kl 17. Vi börjar med glögg vid sju-åtta tiden ungefär,när alla kommit.
Ses imorgon! KRAM Sussi

10:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home