Sunday, December 31, 2006

Igår fyllde Theo 1 år

Theo fyllde 1 år igår den 30 december- tiden går otroligt fort! Detta firades med ett stort kalas för släkt och vänner. Släkten kom kl 1 och vännerna vid kl 3. Fungerade väldigt bra att dela upp det- hade blivit alldeles för mycket annars. Det var massor av barn här och alla verkade glada, så jag hoppas att dem som var här tyckte att det var trevligt - jag tyckte det var jättekul med alla barn iallafall och att så många av våra vänner (o släkten förstås) kunde komma o fira Theo. Matte hade bakat två jättestora blåa prinsess gräddtårtor somvar jättefina. Tyvärr glömde jag ta kort på dem- och nu är dem uppätna (förutom en tredjedel av en tårta). Däremot lägger jag upp några kort som vi tog från dagen igår. Theo tackar alla så otroligt mycket för alla fina presenter som han fick! Nu har han både leksaker och kläder för säkert ett år framåt :-)





3 Comments:

Blogger Katarina said...

Ett stor grattis till Theo! Krama om honom från mig och Robban!

6:51 AM  
Blogger Sussi said...

Tack katarina! Vi hälsar till Theo från er ;-) Tack för julklappen också - som vanligt hur bra julklappar som helst! KRAM/Sussi

11:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Aww. Those are such cute kiddy/family pictures ... reminds me of many many years ago and feeling happy. Okay I won't say any more...

6:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home