Saturday, January 13, 2007

Mina första två veckor på jobbet

Oj, nu var det längesen jag skrev. Jag ska försöka bli bättre på att iallafall lägga in lite små inlägg om vad jag har för mig - jag som knappt hinner höra av mig till mina vänner längre. Men jag ska bli bättre! :-)

Mina två första veckor på nya jobbet har varit jätteroliga! Har lärt mig massor om rekrytering, bemanning, kunder osv i bemanningsbranschen och verkligen "slängts" in i arbetet. Men det passsar mig bra- jag tycker om när det är mycket att göra (till en viss gräns såklart!) och när man får ha mycket eget ansvar för sin del av arbetet. Nu bara hoppas jag att jag får vara kvar- får besked i slutet av Januari. Visserligen har jag en anställning där som uthyrd personalare som säkert skulle vara kul det med- men det är verkligen det som jag gör nu som jag vill fortsätta göra! Så nu gör jag mitt bästa och håller tummarna!

Här hemma går Theo omkring hela tiden och leker, pratar och skrattar. Jag vill inte att han ska bli större nu - En del av mig vill att han ska stanna på "bebis"-stadjet ett tag till så man kan mysa ett tag till- men det märks att han blir större för varje dag som går. Men det medför ju i sig mer personlighet hos Theo och då mer "kommunikation", glädje och skratt för vår del , vilket i sig är helt underbart! Svårt att tänka sig nu att han verkligen har legat i min mage!?! :-)

Kram till alla mina vänner som jag inte haft tid att ringa på ett tag! :-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej gumman!

En liten hälsning bara. Kul att det går så bra på jobbet. Håller tummarna för att du får vara kvar. Kul att du ringde förresten, alltid lättare kommunicera och höra hur allt är när man pratar. Nu har jag lite mer koll ;-).Kram kram

9:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home