Thursday, January 18, 2007

Tillbaka till "verkligheten" efter att ha varit däckad i feber

Äntligen feberfri efter att ha legat nästan konstant i soffan i 4 dagar och snörvlat. Theo har också varit förkyld och haft feber, men han är ju som barn är mest - uppe o leker ändå, trots att han har över 39 graders feber. Dock något gnälligare...

Men det var längesen jag var så här sjuk- jag brukar nästan aldrig ha feber- och om jag skulle ha det så varar det bara nån kväll eller så. Men nu har man fått känna på det också :-) Lite oturligt att man precis börjat på ett nytt jobb och då behöva vara borta fyra dagar.

Nu tänkte jag gå o dricka te o mysa framför TV:n.

Skriver lite mer till helgen!

4 Comments:

Blogger Linda Ohlsson said...

Hej gumman, vill du gå ut och käka nåt me mig på Måndag?
Jag kommer vara i stan från efter jobbet sen ska jag jobba kl 20 igen så har inget att göra däremellan?
Kram

2:20 AM  
Blogger Helene said...

Usch, stackare, hoppas du kryar pa dig snart! Du far ta en lugn och skon helg.

Manga krya-pa-dig-kramar fran Paris

2:27 AM  
Blogger Linda Ohlsson said...

Hey babe, ser fram emot att träffas imorgon!
Hur får man förresten en bild i inläggen när man skriver in nån annans blogg?
Nu är det morgonkaffedags!
Kram

11:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi Sussi you look very pretty in your picture. I found you via your friend's commentary box ... well I just wanted to say hi. And say you're welcome to pop by my blog: gledwood2.blogspot. It's very "different" so you'll probably have an horrifically entertaining time there!!

When you do drop by, don't be shy... tell me what you think!!

All the best now

Gledwood

6:30 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home