Thursday, February 01, 2007

Varit och marknadsfört Manpower Student i Uppsala

Längesen jag skrev. Har varit rätt så mycket på jobbet och när man väl kommit hem har det varit 100% Tomas och Theo. Saknar dem rätt mycket när man är på jobbet! Skönt med Theo ändå när man kommer hem - massor med mys (o bus - han vill just nu helst av allt leka "kurragömma" och "jaga").

I helgen var vi hos Jonas och Sophie och åt en helt underbar Thaimiddag- jag är imponerad! De gjorde en jättegod soppa, mumsig papaya sallad, underbart goda drinkar och rullade t.o.m sina egna vårrullar. Supergott och mycket trevligt! Lite trött dagen efter trots att jag fick sovmorgon - men vi la oss inte förrän kl tre. Så tröttheten har väl halvt som halvt förföljt mig hela veckan - speciellt eftersom jag fortfarande är lite snuvig.

I jobbet är det mycket att göra- men jättekul! Som jag sa tidigare har man verkligen kastats in i jobbet och jag rekryterar nu studenter för fullt till diverse arbeten som vi får in. Vi har varit på en mässa på Uppsala universitet nu i två dagar. Väldigt välordnat och bra respons från Studenterna! Så än så länge känns det superroligt att arbeta - Manpower är ett jättebra "positivt" företag med en företagskultur som är hur bra som helst! Jag borde få veta i nästa vecka om jag blir kvar på Manpower Student eller inte- hoppas! Skriver mer i nästa vecka om detta.

Imorgon Ska jag ut med Linda efter jobbet. Ska verkligen bli roligt! Ser framemot det! Nu ska jag snart se på Medium- ett av mina favvoprogram.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Na Sussilino nu ar det dax for dig att uppdatera bloggen ;-).

Hoppas att allt ar bra med dig och att det fortfarande ar lika kul pa jobbet!

kram kram

2:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home