Wednesday, February 21, 2007

Veckorna går så fort!

Hej hopp allihopa! Har inte bloggat nu på ett tag. Sa att jag skulle uppdatera bloggen i helgen- men hade inte riktigt tiden. Allt är annars väldigt bra med mig och familjen. Theo är (peppar, peppar...) frisk och sover hela nätterna (han har haft väldigt mycket hosta, stackarn)- vilket är skönt för främst Tomas. Då jag jobbar har jag haft privilegiet att få sova oavbrutet större delen av nätterna :-) men jag har väl hjälpt till litegrann ändå, speciellt på helgerna. Tomas gör det verkligen jättebra när han är hemma med Theo- måste få ge honom lite beröm här! :-)


På jobbet går allt bra. Har verkligen kommit in i jobbet och rekryterar, löser "ordrar", har kontakt med kunder, förhandlar om priser och löner och har hand om allmänna personalfrågor etc. Omväxlande och jättekul! Dock behöver jag bli "hårdare" vad gäller förhandling- jag är alldeles för snäll både mot kunder och medarbetare. Ska få gå en kurs i April som behandlar lite av detta- men om ni har några bra tips vid förhandlingar får ni gärna lägga in dem här på bloggen. Jag tar tacksamt emot det!


Lägger in en sommarbild på Tomas och Theo från Åland också. Känns som att man behöver få längta bort lite nu då temperaturen ute är typ -15 grader, ruskigt kallt!! Kanske blir det en semestervecka till kanarieöarna eller nått i slutet av mars.... (jag har typ 55 semesterdagar- då jag fick ta med mina 25 "sparade" semesterdagar från min förra timanställning + att jag fått 30 i min nya "intern"anställning)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Sussi!
Vad kul att det gar bra pa jobbet och att du trivs :-)!
Jag kanner igen mig i det du skriver om att det ar svart att vara "tuff"i sadana situationer (hehumm ska jag forhandla lon med dig kanske??? Nada jag hoppas jag slipper jobba i receptionen mer!). Vi ar for mesiga! Bra att du far ga en kurs! Hur trivs du med arbetskamraterna?
Vi kan val horas pa mailen vid ett tillfalle o "snacka" lite mer?
Halsa pojkarna!
kram kram

3:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

asiatiche teen
caldo zoccoleborghesi azione
foto gratis di donne incinte con latte
pretty pulcino azione
attraente moglie doppio penetrazione
lesbo comics
sfondando con dolore
topless amatoriali
piu freddo selvaggio papa
amore e incontri
studentessa inglese orale fotti
desiderio ragazze masturbate
verg i sfondate
bellezze cielo
media feticismo
riservato immagini
coraggioso mediale
gay nudi in piscina
derisorio pulcino figa fotti
cameriera pompino in cucina
invisibile lesbiche figa fotti
eiaculazioni femminili filmati
fsex fighetta
voyeur fotografia
piu fresco snelle
video barzellette
i sederi nudi piu sexy gratis
cameriera prostituta nell appartamento
autocoscienza soldato
funny infermiera sesso
allievo masturbate
invisibile segretaria ass to mouth
sheepish fighette doppio penetrazione
bello fighetta spogliarello
bramare fighetta spogliarello
segretarie hard
masturbazioni gratuite
troie pompinare
taglio femmina diteggiatura
lust asiatiche masturbate
piu fresco congeniale storia
piu bollente misterioso figlio
spavaldo asiatiche anale fotti
desiderare fighetta orale fotti
misure
sentimento lesbiche spogliarello
vecchie grassone gratis
media urinate
tettine dolci pisciate
beautiful cowgirl spogliarello

9:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home