Tuesday, February 13, 2007

Fast jobb på Manpower Student

Jippie,så var man fast anställd på Manpower Student som jobbmäklare sen en vecka tillbaka. Känns superkul! Och skönt med ett fast arbete inom precis det område där jag vill jobba. Jag kommer tillhöra södergruppen så småningom och förhoppningsvis kommer de att anställa ytterligare en personalare för student om ett år - är ju helt perfekt för Idha i så fall- jag kommer att "lobba" för henne helt klart! :-)

Annars har jag haft en mysig helg. Mamma har varit här- så det blev lite shopping, middag och melodifestivaltittande. Helgen innan dess var jag ute med Linda och åt middag på fredagen - mysigt och roligt!

Är på jobbet nu så jag kan inte skriva så mycket mer just nu. Ska uppdatera er om vad som hänt mer till helgen då jag har lite mer tid att skriva (förhoppningsvis). Jag har ju inte varit så bra på detta sen jag börjat jobba. Verkligen haft fullt upp! :-)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis Sussi!!! Jättekul för dig!
Jag vill också passa på att tacka för senast, det var jättemysigt!
Kramar,
Sophie

7:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag haller med Sophie: STORT GRATTIS till fast jobb!!! Hoppas du kan skriva mer till helgen - vore kul att veta hur du/ni har det!
Kram,
Helene

12:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

STORT GRATTIS!

Jag visste att det skulle fixa sig! Ar superglad for din skull (vet ju hur det ar). Aaaa det vore grymt om det skulle finnas en oppning for mig om ett ar och om du skulle rekommendera lilla moi. JAg ska halla lite kontakt med Joanna (min PA) sa dom inte glommer bort mig darborta :-).
Got to go! Skriver mer sen!
Kram

2:13 AM  
Blogger Linda Ohlsson said...

Heeej gums, va skoj!!! GRATTIS!
Är du värd efter allt slit :o)
Hörs, Kramis

2:52 AM  
Blogger Unknown said...

Grattis till ditt fasta jobb!!! Verkligen jätte kul! Läste här för någon vecka sedan, men då hade du inte skrivit något om ditt jobb. Jag hinner inte läsa här så ofta, Clara vill bara leka och busa nu för tiden, man får passa på när hon sover. Vi måste höras snart!
Ha det jätte bra!
Kramar Pernilla

12:54 AM  
Blogger Sussi said...

Tack för alla svar!! :-)
Jag har inte varit så bra på att skriva (eller läsa andra bloggar)på ett tag men ska bli bättre nu. KRAM till er!/Sussi

10:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home